Banino jakiego nie znacie

Cześć!
Widząc tytuł możecie się zastanawiać co to Banino lub gdzie to Banino się znajduje.
To wieś podlegająca pod gminę Żukowo, za Gdańskiem.
Mam tu parę bliskich osób.
Banino bardzo się rozbudowuje, pamiętam je jeszcze jako miejsce gdzie było więcej pól niż osiedli no i nie było nawet tego luksusu jakim jest płytowana droga do osiedla.
Tak to właśnie jest Banino.
Wierzcie lub nie, ale mnie ono bardzo zachwyca. Ma coś w sobie.
Jakiś czas temu przeglądałam Google grafika w poszukiwaniu jakiś ładnych zdjęć widoków stamtąd.
Uważałam że skoro ja byłabym w stanie znaleźć coś ładnego tam to ktoś inny na pewno.
Cóż... myliłam się ponieważ w Google przeważają zdjęcia osiedli pewnych developerów co ma być reklamą. No i jest zdjęcie kościółka.
Postanowiłam więc że będę pierwsza, która ukaże choć kilka urokliwych widoków z Banina i przybliży je nie znającym go ludziom ;)
Jako że blogspot jest "googlowski" jest szansa, że moje fotografie jako pierwsze zasilą grafikę pod hasłem Banino i nie będą zdjęciami nowo wybudowanego osiedla lub graficzną symulacją jak ma ono wyglądać.
Ale... dość już gadania! Zapraszam na sesję "Banino jakiego nie znacie" 











Komentarze

  1. Rzeczywiście bardzo urokliwa okolica! Uwielbiam takie widoki. Od samego patrzenia można się wyciszyć i odprężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam pięknie <3 Aż mam ochotę się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i bardzo ładne miejsce! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Chyba będę musiała się tam kiedyś wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie urokliwe miejsca, gdzie jest cisza i spokój! Pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz