Pyszna sobota

Hej!
Co u Was? Jak upłynął Wam weeked?
Robiliście coś szczególnego?
Ja miałam okazję odwiedzić Yummy na ul. Legionów 7. Od dłuższego czasu planowałam odwiedzenie tego miejsca, ale jakoś nigdy mi się nie składało.
W zeszłą sobotę jednak udało się!!
Zamiast z przyjaciółkami, swój pierwszy wypad tam zrobiłam z chłopakiem c:
Miejsce bardzo przytulne i ciepłe. Mają ekstra poduchy na kanapie aż chce się je przytulać c:
Menu mają nie za duże ale myślę, że każdy dla siebie coś tam znajdzie c:
Polecam gorąco przepyszną herbatkę grejfrutową. Jest nieziemska, z resztą podobnie jak naleśniki. Są ich dwa rodzaje - na słodko (meeeega słodkie) oraz z mięskiem lub szpinakiem.
Jest również możliwość wybrania lodów z polewą i bitą śmietaną w kilku odsłonach np " nutella" albo "truskawka".
Te pyszności już niedługo sprawdzę. ;)
Nie warto brać naleśników i lodów... Można się na prawdę porządnie zasłodzić.
To tyle mojej małej relacji ;)

Komentarze

Prześlij komentarz