Papierowe szaleństwo!

Witajcie!
Co u Was słychać? Jak piątek minął? Na luzie (jak u mnie)? Czy bardzo pracowicie?
Mój tydzień minął bardzo przyzwoicie (codziennie na 11 i raz na 10:20).
Wczoraj moja mama miała urodziny (tak jest to powiązane) i z tej okazji zebrałam się w sobie do sztuki której jako dziecko nie darzyłam szczególną sympatią. Mam na myśli origami. Dla ozdoby porobiłam serwetkowe łabędzie. Łącznie było ich 15. Pierwszego zrobiłam bardzo powoli z filmikiem na YT. Następne jednak poszły już znacznie szybciej i nie powiem dały mi wiele radości c:
Dziś zrobiłam kilka normalnych z papieru w tym jednego specjalnego dla mojej przyjaciółki, której niestety w niedziele nie mam jak dać jakiegoś choćby drobnego prezentu, więc na kartkę z której potem stworzyłam łabędzia wpisałam życzenia urodzinowe.
Pełna zapału do innych cudów z papieru, po przyjściu do domu i odrobieniu lekcji zabrałam się za kombinowanie nad serduszkiem z papieru. Pomocy zasięgnęłam znów z YT. Bardzo pomocny filmik znalazłam, w którym dziewczyna prosto i krótko wykonuje takie serduszko. Od razu mi wyszło :)
Na tym miałam po przestać ale zainteresował mnie filmik jak wykonać pudełeczko z papieru z serduszkiem u góry. Zabrałam się od razu do praktyki. Na początku wzięłam za małą kartkę, więc nie do końca mi wyszło, ale po chwili odpoczynku i ponownej determinacji wzięłam większą kartkę i się udało! c:
Załączam Wam fotki moich arcydzieł ;)
Pozdrawiam!




Komentarze

  1. Uwielbiam twoje wpisy zawsze tak ciekawie piszesz rób to częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję c: Postaram się Ciebie nie zawieść

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz