Wieczorową porą nad Lazurowym wybrzeżem

Cześć!
Co słychać? Cieszycie się, że już pół tygodnia za nami? Szczerze nie mogę się doczekać weekendu. Szykuje mi się imprezowa sobota i niedziela, a i piątek jeżeli dobrze pójdzie c:
Obecnie zabrałam się za przeglądanie zdjęć, bo przecież jakieś wrzucić trzeba do opisu dni w Imperii oraz do zdjęć artystycznych c: Znalazłam także ze 3 filmy, ale przez to iż do ich nagrania użyłam selfie sticka to nie mają głosu, ale właściwie to nie przeszkoda, ponieważ mam bardzo przebiegły plan by je i trochę zdjęć zmontować w jeden wielki filmik z muzyką. Taki na jesienno - zimowe wieczorki przy ciepłej czekoladzie c:
Mam nadzieję, że uda mi się również zdobyć kilka filmików od osób z mojej klasy to na pewno dokleję je do jednej wspólnej całości c:
Wszyscy chętni będą mogli obejrzeć efekt mojej pracy na głównej stronie c:
Biorę się za opisywanie dalszych dni.
Zostawiam Wam artystyczne zdjęcie, w surowym nie
 obrobionym stanie na Lazurowe wybrzeże c:





















Komentarze