1000 wejść już za nami!

Kochani!
Właśnie tak spojrzałam i widzę, że mam już 1000 i więcej wejść na bloga!
OGROMNE dziękuję! To wiele dla mnie znaczy, bo to dzięki wam dalej piszę. Motywujecie mnie.
Dziękuję za wejścia super komentarze +1 oraz dziękuję mojej pierwszej obserwatorce! c:
JEsteście super.
Jeżeli ktoś chciałby obserwować a nie może do końća znaleźć "przycisku" podaję wam jak trochę na około to uczynić dopóki nie dodam przycisku.
należy wejść na blogger.com tam po lewej stronie nieco niżej jest "dodaj" klikamy to dodaj i wpisujemy adres c: ni3bi3ska.blogspot.com i klikamy "obserwuj" c:
Jeszcze raz Wam dziękuję i na podziękowanie zamieszczam Wam piękne zdjęcie Gdańska które dziś wykonałam i miałam właściwie dodać jutro

Komentarze

  1. Zapraszam gabiwegiel.blogspot.com
    wlasnie zaczynam i tez mam ten 1000 ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog zapraszam do Mn:
    nicetomeetyou25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz