Początki

Witajcie kochani!

Zaczynam w końcu blogowanie c:  Dużo jeszcze mam pracy z wyglądem bloga. Wiele mi w nim nie pasuje, a żeby to zmienić potrzeba czasu i zabawy z HTML, ale to nic. c: Dam radę, choć pewnie ideał tego bloga, jaki sobie wyobraziłam zostanie zrealizowany za kilka dni co najmniej.

Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu. Zrezygnowałam z tradycyjnego pisania bloga monotematycznego, ponieważ nie potrafię. Wolę pisać o sobie i o moim życiu w którym nie raz dzieje się coś zwariowanego a czasami i zaskakującego c:  Piszę również opowiadanie. Myślę, że może się niektórym spodobać. W wakacje dojdzie na pewno wiele zdjęć, ponieważ interesuję się fotografią oraz pomoce w nauce gry na gitarze c:

Życzę Wam miłego czytania i jak najczęstszego wpadania! :)

fot. Ja c:

Komentarze