Serial " Bodo" - czyli kontynuacja seriali o czasie i wydarzeniach na przełomie dwudziestolecia między wojennego i II wojny światowej

Hej!
Dziś pod moją "recenzyjną lupę" idzie nowy serial telewizji polskiej pod tytułem " Bodo " z premierą wczoraj to jest niedziela 6.03.
Serial opowiada o tym jak jeden z najsłynniejszych polskich aktorów Eugeniusz Bodo doszedł do swojego sukcesu, z czym się borykał oraz co dalej.
Główną rolę młodego " Bodzia" gra Antoni Królikowski natomiast jego żydowskiego najlepszego przyjaciela i sąsiada Ryca,  gra aktor będący w " Czasie Honoru" Romkiem - Piotr Żurawski.
Moim zdaniem Antoni bardzo dobrze odgrywa rolę młodego i pełnego marzeń "Bodzia" który pragnie tylko urzeczywistnić swoje marzenia o byciu aktorem. Idealnie oddaje hardość ducha młodych ludzi i upartość w dążeniach do celu.
Bardzo przyjemnie się ogląda i już pierwszy premierowy odcinek wciąga. Wszystkim, którzy jeszcze nie widzieli serdecznie polecam!
"Bodo"






Komentarze

  1. Oglądając sam zwiastun tego serialu, już mnie zachwycił. Chciałam go obejrzeć, ale nie wiedziałam kiedy dokładnie jest premiera :p Zobaczę w takim razie na internecie, mam nadzieję, że mi tak samo przypadnie do gustu jak Tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Antek Królikowski! Już uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz